Even iets anders!

Lotte's illustrations

Hallo allemaal!

Vandaag geen recept, maar totaal iets anders. Zoals jullie weten houd ik van koken en bakken, maar ik heb ook een andere hobby: tekenen en illustreren. Mijn droom is om kinderboeken te illustreren en het zelf schrijven lijkt me ook geweldig! De laatste tijd doe ik dan ook niks anders dan oefenen, oefenen en nog eens oefenen. 

Naast het vele oefenen, ben ik ook mijn eigen winkeltje begonnen. Nou ja, winkel is een groot woord. Op de website van Society6 heb ik een account waar ik mijn ontwerpen kan verkopen! Deze ontwerpen kunnen als print worden verkocht, maar ook bedrukt worden op bijvoorbeeld tassen, travelmugs, kussens en telefoonhoezen. Ik ben er echt heel erg trots op dat mensen nu mijn producten kunnen kopen!! Vandaar dat ik dit graag met jullie wilde delen :).

Lotte's Illustrations

Als je nieuwsgierig bent geworden, kijk dan vooral op de site! Ook heb ik een Instagramaccount waar je me kunt volgen.

Ik hoor graag van jullie wat jullie ervan vinden!

Liefs,

Lotte

Geef een reactie

