Avocadopasta met cherrytomaten

Avocado pasta met cherrytomaten

Ben je ook al zo’n fan van avocado net zoals ik? Dan moet je dit recept zeker eens proberen. Ik kwam het een keer tegen op het internet en ik dacht meteen: dit moet ik een keer maken!

Ingrediënten (1 persoon)
1 avocado
1 teentje knoflook
Handje cherrytomaten (ongeveer 8 stuks)
1 halve citroen
Basilicum (gedroogd of vers)
Zwarte peper
Zout
Pasta naar keuze (ik heb spaghetti gekozen)

Keukenspullen:
Blender

Hoe maak je het?
Zet een pan met water op en kook de pasta volgens de verpakking.

avocado pasta met cherrytomaten

Terwijl de pasta aan het koken is, gooi je de in stukjes gesneden avocado, teentje knoflook en de basilicum in de blender. Blend tot een zacht en smeuïg mengsel. Voeg daarna naar eigen smaak de zwarte peper, zout en citroensap toe.

Snijd de cherrytomaten in kleine stukjes.

Giet de pasta af en voeg de saus en de cherrytomaten toe. Meng het goed door. Strooi nog wat gedroogde basilicum en zwarte peper op de pasta om het af te maken.

Eet smakelijk!

avocado pasta met cherrytomaten

Een gedachte over “Avocadopasta met cherrytomaten

  1. Oh dit is zo lekker! Ik heb het wel eens gemaakt, niet helemaal zoals in jouw recept, maar ik hóud heel veel van avocado dus het was sowieso een succes. Ziet er goed uit!

Geef een reactie

